Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Замовлення продукції Клієнти автоматично приймають такі умови публічної оферти:
1. Замовляючи доставку товару транспортними компаніями (далі ТК) – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару на замовлення, комплектність, а також відсутність дефектів у товарі.
2. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару, а також обов’язково скласти разом із представником ТК акт з фотофіксацією. Якщо дана ситуація матиме місце – обов’язково повідомте за тел: +38(067) 723-66-40 перед складанням акта.
3. Продавець не несе гарантійних зобов’язань, якщо має місце:
— нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
– неграмотної її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
– несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
– пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
– встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифікату на проведення даного виду робіт;
4. УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
— Копія наряд-замовлення СТО (що має сертифікат на проведення даного виду робіт) на встановлення та зняття запчастини із записом про зобов’язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), інформація про транспортний засіб (марка, модель, рік) випуску, об’єм двигуна) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
– Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася зап.частина, з повними даними про транспортний засіб з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла транспортного засобу в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО)
– Копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту даного типу транспортного засобу (копія свідоцтва державної реєстрації).
5. Претензії щодо дефектів (пошкоджень) та/або неповної комплектації замовлення, складені з порушенням зазначених публічних умов оферти, не підлягають розгляду та задоволенню
Важливо! Вартість доставки, зняття/установки деталі, ремонт транспортного засобу не компенсується.
Для комісійного товару діють такі умови
Сайт Верховної Ради України: rada.gov.ua
Витяги з закону
«Про затвердження Правил комісійної торгівлі непродовольчими товарами.»
Правила комісійної торгівлі непродовольчими товарами
1.2. Учасниками сторін торговельного процесу на комісійних засадах є: суб’єкт господарювання, який приймає товар на комісію (в подальшому – комісіонер), і громадянин, підприємство (організація, установа), що здає товар на комісію (в подальшому – комітент).
5.5. Товари, що були в користуванні, придбані у комісіонера, можуть бути повернені назад лише за згодою комісіонера. Щодо товарів, на які закінчився гарантійний термін, то на них поширюється дія статті 8 Закону України “Про захист прав споживачів” ( 1023-12 ).