Способи доставки

  • Нова Пошта
    Доставка здійснюється поштовою службою “Нова Пошта” по всій Україні на будь-яке відділення або поштомат.
    Термін доставки: 1-4 дні.
    Вартість доставки: від 50 грн
  • Самовивіз –Безкоштовно
    Термін доставки до магазину: 2-3 дні.
    Ви отримаєте сповіщення або дзвінок, коли можна забрати товар. Резерв – 2 дні.

Способи оплати

  • Оплата на рахунок
    Призначення платежу: Замовлення № (вказати номер замовлення)
  • За реквізитами
    ФОП Казакбаєв Тимур Гафурджанович
    Код отримувача: 2977024974
    Рахунок отримувача: UA383052990000026002006221129
    Назва банку: АТ КБ “ПРИВАТБАНК”
    Призначення платежу: Замовлення № (вказати номер замовлення)
    Мінімальна передплата двicтi гривень
  • Банківський переказ з ПриватБанку на ПриватБанк
    Оплата товару на картку за умови оплати з ПриватБанку на ПриватБанк.
    Призначення платежу: Замовлення № (вказати номер замовлення)
    Мінімальна передплата двicтi гривень

Додаткова інформація про доставку та оплату:

Прийом замовлень

Прийом замовлень відбувається тільки через сайт.
З
амовлення здійснені в суботу, неділю та п’ятницю (після 16.00) обробляються в понеділок.
Замовлення здійснені після 16.00 (з понеділка по четвер) обробляються на наступний день.
Відправка товару здійснюється за внесення завдатку або при повній передоплаті. Мінімальний завдаток двicтi гpивeнь або передоплату в повному обсязі.
Адресная доставка тільки при повній передоплаті.
Реквизиты надаються після оформлення замовлення.
Ігнорування умов доставки та оплати (наприклад: вказівка в коментарі замовлення “Надіслати наложкою”, “Оплата при отриманні” тощо) призведе до видалення Вашого замовлення без попередження та повідомлення.

Доставка по Україні

Доставка здійснюється тільки по Україні перевізником – “Нова Пошта“. Зручний і швидкий спосіб доставки у будь-які міста України. Посилка доставляється на вказаний Вами № складу ТК Нова Пошта ” у Вашому місті.
Ігнорування умов доставки та оплати (наприклад: вказівка в коментарі замовлення “Надіслати наложкою”, “Оплата при отриманні” тощо) призведе до видалення Вашого замовлення без попередження та повідомлення.

  • Посылка відправляється після підтвердження факту оплати. Термін відправлення: 2-3 дні (Укрпошта плюс 3-4 дні, якщо така опція доступна для цього товару)
  • Оплата товару здійснюється через платіжну систему або на розрахунковий рахунок Приватбанку. Доставка здійснюється лише за передоплатою. Мінімальний задаток двicтi гpивeнь або передоплата у повному обсязі. Реквізити надаються після оформлення замовлення.
  • Одержувач замовлення і платник має бути одна і та сама особа. Якщо потрібно, Ви можете змінити одержувача самостійно в кабінеті або додатку Нової Пошти.
  • При замовленні менш ніж на двicтi гpивeнь, а так само при адресній доставці, тільки повна передоплата.
  • Товар резервується на 2 робочих дня (за графіком магазину). Якщо протягом двох днів оплата не надходить, замовлення анулюється.
  • Пересылка замовлення по Україні оплачується покупцем за тарифом компанії-перевізника (сума пересилання вказана в декларації).
  • Посылка відправляється після підтвердження факту оплати на наступний день.
  • Звартість доставки залежить від ваги замовлення та відстані. Розрахувати вартість доставки можна самостійно на сайті компанії “Нова Пошта”. В середньому вартість такої доставки складає 70-90 грн. (малогабаритні і з невеликою вагою).
  • Приймаються замовлення лише з зазначенням контактного номери фіксованого або мобільного зв’язку України (які не перебувають у міжнародному роумінгу та (або) не вимагають оплати понад тарифу стандартного дзвінка), з вказаними Прізвищем та Ім’ям одержувача (кирилицею) та адреси доставки (населений пункт та номер відділення ТК Нової Пошти)
  • Відповідальність за цілісність і збереження замовлення, пересилається кур’єрською службою, лежить повністю на кур’єрській службі. Тому при відправці замовлення даними способом в якості страхової суми буде зазначатися повна вартість замовлення. У разі якихось проблем, пов’язаних з пошкодженням посилки та її вмісту, Ви зможете пред’явити претензії до кур’єрської служби та вимагати виплати страхової суми.
  • Про те, що посилка відправлена Вам буде повідомлено електронною поштою або СМС-повідомленням на номер вказаний при замовленні.